• Linyi Jincheng
  • Linyi Jincheng

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese

U massivu Hongqi LS9 SUV hè statu lanciatu nantu à u mercatu di l'automobile cinese, cù u megliu bling in l'affari, roti 22 inch in standard, un grande mutore V8, un prezzu assai altu, è ... quattru posti.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese2
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese3

Hongqi hè una marca sottu First Auto Works (FAW).Hongqi significa "bandiera rossa", da quì l'ornamenti rossi nantu à a griglia è u bonnet è in i parafanghi è e porte di fronte.U sistema di nomi di Hongqi hè cumplicatu.Hanu parechje serie.A serie H / HS sò berline è SUV di gamma media è bassa (sedans H5, H7 è H9 / H9 +, SUV HS5 è HS7), a serie E sò berline è SUV elettrici di gamma media è alta gamma (E). -QM5, E-HS3, E-HS9) è a serie L/LS sò vitture high-end.È in cima à questu: Hongqi hè attualmente sviluppatu a serie S di punta, chì includerà a prossima supercar Hongqi S9.

L'Hongqi LS7 hè unu di i più grandi SUV in u mondu.Comparamu :
Hongqi LS7: 5695/2095/1985, 3309.
SAIC-Audi Q6: 5099/2014/1784, 2980.
Cadillac Escalade ESV: 5766/2060/1941, 3406.
Ford Expedition Max: 5636/2029/1938, 3343.
Jeep Grand Cherokee L: 5204/1979/1816, 3091.
Solu u Cadillac hè più longu è solu u Ford hà una distanza più longa.Ma Cadillac, Ford è Jeep sò tutti varianti più longu di vitture esistenti.U Hongqi ùn hè micca.Pudete solu ottene u LS7 in una taglia.Cina essendu Cina è Hongqi essendu Hongqi, ùn saria micca assai sorpresu se lanciassi una versione L in u futuru.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese4
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese5

U disignu hè impressiunanti è in a vostra faccia, chjaramente una vittura per quelli chì piace à esse vistu.Ci sò pannelli cromati brillanti è pezzi trim in ogni locu.

L'internu hè carricu di vera pelle è legnu.Hà dui schermi di 12,3 inch, unu per u pannellu di strumenti è unu per l'intrattenimentu.Ùn ci hè micca schermu per u passageru di fronte.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese6
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese7

U volante hè tondu è grossu, cù u logu di "Girasole d'oru" di Hongqi in u mezu.In i vechji tempi, stu logu era utilizatu nantu à i limousine statali high-end.L'arghjentu di mezzu circulu di culore d'argentu chì hè u cornu propiu, questu ancu si riferisce à u passatu quandu parechji vitture di lussu avianu una cunfigurazione simili di cuntrollu di cornu.

U nomu Hongqi incisu in u legnu di e porte.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese9
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese10

Moltu bellu cumu aghjunghjenu un altru ornamentu Hongqi à mezu à i quadranti.

Curiosamente, u touch screen hà solu una opzione di culore: un fondo neru cù icone d'oru.Questu hè ancu una riferenza à i tempi precedenti.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese11
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese12

È cusì hè questu "display" ultra cool di a radiu.

U tunnel centru cunnetta à a pila centrale cù dui pilastri d'oru.U tunnellu stessu hè tagliatu in legnu scuru cù frames d'argentu.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese13
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese14

Aghju dettu chì a vittura lunga 5.695 metri hà solu quattru posti ?Hè veramente.Ci sò dui posti super larghi è super lussuosi in u spinu, è nunda di più.Ùn ci hè nè terza fila, nè sediu mediu, nè sediu di saltu.I sedi ponu piegà in un lettu in stile aereo, è ogni passageru hà u so propiu schermu di 12,8 inch per l'intrattenimentu.

I posti sò dotati di funzioni cum'è riscaldamentu, ventilazione è massaggi.A parte posteriore hà ancu un sistema di illuminazione ambientale di 254 culori.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese15
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese16

A schermu di divertimentu in u spinu usa u listessu schema di culore neru-oru cum'è a schermu di infotainment in fronte.

I dui passageri furtunati ponu piglià un saccu di sacchetti di shopping + casse di baijiu + tuttu ciò chì anu bisognu.U spaziu hè enormu.Hongqi dice chì una versione di sei posti s'uniscerà à a linea prestu, ma ùn avemu micca vistu ancu alcuna imaghjina.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese17
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese18

L'Hongqi LS7 si trova nantu à un chassis di scala antica.A putenza vene da un mutore V8 turbocharged di 4,0 litri cù una pruduzzione di 360 hp è 500 Nm, chì ùn hè micca tantu in cunsiderà a taglia di a vittura è 3100 chilò di pesu in fretu.A trasmissione hè un autumàticu di 8 velocità, è u LS7 hà quattru roti.Hongqi dichjara una velocità massima di 200 km/, un 0-100 in 9,1 seconde, è un cunsumu di carburante assai ripida di 16,4 litri per 100 chilometri.

Ùn si pò negà a prisenza di a vittura.

Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese1+
Hongqi LS7 Lanciatu nantu à u Mercatu di l'Automobile Cinese19

Tempu di u caratteru: I caratteri à manca scrive China Yiche, Zhongguo Yiche, China First Auto.First Auto hè l'abbreviazione di First Auto Works.In u passatu, assai marchi chinesi aghjunghjenu "China" davanti à i so nomi di marca, ma oghje hè assai raru.Hongqi hè prubabilmente l'unica marca chì face sempre questu nantu à e vitture di passageru, ancu s'ellu hè sempre abbastanza cumuni per i marchi di veiculi cummerciale.I caratteri in u mezu scrivenu Hongqi, Hongqi, in Chinese "scrittura a manu".

Infine, parlemu di soldi.L'Hongqi LS7 cù quattru sedi costa 1,46 milioni di yuan o 215,700 USD, facendu di granu a vittura cinese più caru in vendita oghje.Vale a pena?Ebbè, per a massiveness hè sicuru.Per l'aspettu impressiunanti ancu.Ma pare pocu di putenza è un pocu pocu di tecnulugia ancu.Ma per u LS7 hè veramente a marca chì importa più.Hongqi riescerà à caccià i ricchi chinesi da a so G-Class ?Aspittemu è vedemu.

Altre lettura: Xcar, Autohom


Tempu di post: Aug-22-2022